Piiriveere Liidri juhatuse väljasõit Saaremaale

Piiriveere Liidri juhatuse liikmed viibisid 5.-6. oktoober Saaremaal. Päevakava aitas meile kokku panna Saarte Koostöökogu. Saabumise päeval külastasime Muhu Maja, milles asub Muhu vallavalitsus. Ringkäigu majas tegi meile Muhu arendusspetsialist Annika, hiljem saime ülevaate Muhu vallast vallavanema esitluse põhjal. Peale Muhu valla ülevaadet ootas meid ees Muhu Liha TÜH külastus. Muhu Liha tegeleb lamba- ja veise toodete väärindamisega. Järgmiseks oodati meid Neemi külla, mis on saanud Saaremaa aasta küla tiitli 2022. aastal. Neemi külas tutvustati meile Posti maja, mis on külakogukonna erinevate sündmuste koosviibimise paigaks. Vihma trotsides külastasime Mihkel Ranna dendraariumi, kus saime kuulda põnevat lugu sellest, kuidas Mihkel Rand on puud ja põõsad dendraariumisse ise toonud ja istutanud. Edasi liikusime ööbimiskohta, mis asus Kuressaares. Järgmise päeva hommikul toimus Piiriveere Liidri juhatuse koosolek ja peale koosolekut külastasime Saarte Koostöökogu bürood ja viisime läbi ühisseminari, mille käigus tutvusime teineteise tegemistega ja samuti mõtisklesime tuleviku teemadel. Peale seminari suundusime Sume Smuuti ettevõtte ruumidesse. Ettevõtte turundaja Kadi andis ülevaate ettevõtte tegemistest ja samuti saime degusteerida erinevaid smuutisegusid. Tagasiteel külastasime Auriga kaubanduskeskuses EHTNE märgise kauplust, milles pakutakse ainult kohalike tootjate EHTNE märgist kandvaid tooteid.