"Räpina valla kohaturunduse strateegia koostamine." Räpina Vallavalitsus.
Räpina Vallavalitsus algatas 2010. aasta alguses Räpina valla kohaturunduse projekti, et seeläbi aidata kaasa piirkonna jätkusuutlikule arengule senisest süsteemsema ja aktiivsema kohaturunduse kaudu, mis aitab tõsta Räpina nähtavust, loob rohkem põhjuseid Räpina külastamiseks, Räpinas ettevõtlusega tegelemiseks ja elamiseks. Räpina valla kohaturundusstrateegia koostamiseks saadi toetust Leader meetmest.
Projekt koosnes neljast etapist:
Situatsioonianalüüs - kaardistati Räpina kuvand Eesti elanikkonna seas, Eesti meedias ja Eesti reisifirmade hulgas;
Strateegilised eesmärgid - kirjeldati sihtgrupp, kellele võiks Räpina huvi pakkuda (reisisihi või elukohana), sõnastati tunnuslause "Hea kodu koht" ning lisaks toetavad laused, mida logoga koos võiks kasutada, kujundati logo ning pandi paika kavand, kuidas kohaturundusstrateegiat ellu viima hakata;
Brändimanuaal - valmis juhendmaterjal, kuidas logo ja tunnuslaused kasutada, mida logo ning sümboliseerib ning kuidas tõlgendada tunnuslauseid;
Kohaturunduse edasine tegevuskava - järgmised tegevused, et projekt ei jääks üksnes projektiks, vaid et selles piirkonnale ka tulu tõuseks.
Toetuse summa: 6 039,65 € (94 499,99 kr)