Peipsimaa ühisturundus (2016-2019)
Partnerid:
Piiriveere Liider, Tartumaa Arendusselts, Jõgevamaa Koostöökoda, Peipsi Alutaguse Koostöökoda, Peipsi Kalanduspiirkonna Arendajate Kogu.
Projekti üldeesmärk:
Eesmärk on Peipsimaa kui reisisihi positiivse maine kujundamine ja jätkusuutlik sihtkoha – Peipsimaa ühisturundus.
Projekti alaeesmärgid:
- muuta Peipsimaa tuntumaks erinevates sihturumaades;
- luua Peipsimaale huvitava, põneva ja jätkusuutliku piirkonna kuvand;
- tuua piirkonnale tuntust ja külastajaid tutvustades Peipsimaad nii sise- kui välisturistile;
- toetada piirkonnas turismi turdumisega ja arendamisega seotud tegevusi ja Leader projektide elluviimist.
Projekti vajalikkuse põhjendus ning sihtgrupid ja kasusaajad:
- piirkonda külastavad sise- ja välisturistid;
- projekti tegevuspiirkonna kogukonnad, kohalikud omavalitsused, arendusorganisatsioonid ja koostöövõrgustikud;
- kaudseteks kasusaajateks on kõik piirkonna elanikud - suurenenud turistide arvu tõttu tõuseb piirkonna tulubaas, mis omakorda aitab kaasa uute töökohtade tekkele ning investeeringute suurenemisele piirkonnas.
Oodatavad tulemused:
- Peipsimaa ja Piiriveere piirkonna maine turismisihina on hea.
- Piiriveere piirkond on saanud tuntumaks sihtturumaades: Soome, Läti, Holland, Valgevene, Venemaa.
- Jätkusuutlik ühisturundus on kasvatanud sise- ja välisturistide arvu piirkonnas.
- Kasvanud on korduvkülastajate arv, samuti ööbimisega külastajate arv.
- Kasvab kohalike omavalitsuste tulubaas.
- Kasvab Piiriveere teenusepakkujate arv ja kasvab ka teenuste mitmekesisus. Kui turiste ja külalisi jätkub, on ettevõtjad positiivsemalt meelestatud investeerima turismi – ja tema tugiteenuste arendamisse.
- Kogukonnad ja kohalikud ettevõtjad on pidevalt kaasatud turismiarendamisse ning uute toodete ja teenuste loomisesse. Tekkinud on uued koostöövõrgustikud.
Peipsimaad tutvustavad reklaamiklipid: