Vebinar: Kuidas oma tööandjakuvandit kriisi abiga parandada?
Head kriisi ei saa raisku lasta. Parim aeg konkurentsieelise suurendamiseks on nüüd!
CV-Online’i turundusjuht Maris Viires räägib sellest, kuidas juba praegu käib telgitagustes halastamatu talentide jaht.
Tööandja brändingu ekspert Kersti Vannas annab nõu, kuidas nüüd ja kohe pöörata kriis enda kasuks ning miks on just praegu oluline panustada oma töötajatesse ning tööandja brändingusse. Jagame positiivseid ja julgustavaid näiteid
Registreeri end tasuta veebiseminarile Zoomis: https://zoom.us/meeting/register/upwpceqtqj0jiYUBeO5AkfLiCVjjB5ckjA
2008. aastal majanduskriisist väljusid elujõulisena ettevõtted, kes suutsid operatiivselt ühiskonnas toimuvale reageerida ning kriisi enda kasuks pöörata. Praegu on personalijuhi aeg särada ja teha kiiresti õigeid valikuid. Sinu tänastest otsustest sõltub organisatsiooni jätkusuutlikkus aasta pärast. Ära maga oma võimalust maha!
Teemad:
- Miks on praegu parim aeg konkurentsieelise tekitamiseks?
- Kuidas hoida häid töötajaid, kes tunnevad end kriisis (koondamiste jm kõrval) ebakindlalt?
- Kuidas pöörata kollektiivis kriis produktiivsuseks?
- Sinu töötaja on kasutamata turunduskanal!
- Halastamatu talendijaht on alanud - mida see sinu jaoks tähendab?
- Miks on oluline tegeleda praegu tööandja brändiga?
- Ettevõtte sisekommunikatsiooni mõju töötajatele
- Kuidas väljuda kriisist võitjana?
Kava:
- Tutvumine (et oskaksime personaalsemalt teemasid adresseerida, tahame teada, kes oled sina ja kus töötad)
- Maris Viirese ja Kersti Vannase arutelu - 45 minutit
- Osalejate küsimused - 15 minutit