Koostööprojekti “Elu kahe maailma piiril” madalhooaja turunduskampaania

26.08.2014

 Lõuna-Eesti Leader tegevusgrupid ja turismiarendajad ootavad turismiettevõtjaid ja -organisatsioone osalema
koostööprojekti “Elu kahe maailma piiril” turunduskampaanias.

Kampaania eesmärk: suurendada pereturistide ja teiste väikegruppide arvu ning
pikendada nende viibimisaega Lõuna-Eestis.
Sihtgrupp: pered, sõpruskonnad (orienteeruvalt 4-7 inimest grupis).
Toimumisaeg: 15. oktoober 2014 kuni 31. mai 2015 (madalhooaeg).
Tegevused:
1. Turundusmäng sooduspakkumistega: visitsouthestonia.com kaardil kuvatakse mängus
osalevad külastuskeskused, ettevõtted ja muuseumid koos sooduspakkumistega.
2. Sooduspakkumiste kupongiraamat antakse välja novembris 2014. Külastajad saavad seda
osta turismiinfokeskustest, raamatupoodidest, Selverist, messidelt ja teenusepakkujate
juurest. Ettevõtjal on võimalik osta kupongiraamatusse täiendavat reklaami.
Kampaaniat toetavad turundustegevused:
1. artiklid ja Lõuna-Eesti brändireklaam ajakirjasNational Geographic;
2. Lõuna-Eestit kajastavad fotonäitused Eestis ja mujal;
3. messid (Tourest,MATKAmess Helsingis, Balttour jt);
4. kampaania tutvustamine kodulehel visitsouthestonia.com;
5. tootetutvustusreisid reisikorraldajatele;
6. Lõuna-Eestit tutvustavad välireklaamid;
7. tutvustavadmarsruudid visitestonia.comja puhkaeestis.ee veebikeskkonnas;
8. telereklaam, meediareklaam, trükised.

Kampaanias osalemise eeldatav kasu ettevõttele:
1. suurem arv külastajaid, sh pereturiste ja gruppe;
2. rohkem reklaami. Kõik osalevad ettevõtted tuuakse nimeliselt välja
visitsouthestonia.com kodulehel ja kupongiraamatus, mille kaudu on võimalus saada
osa kogu ülaltoodud reklaamist;
3. väike kollane raam ettevõtte sise- või välisseinale, mis näitab, et antud ettevõte/
organisatsioon kuulub kollaste akende võrgustikku;
4. ajakirja National Geographic tellimus 6 kuuks.
Kampaanias osalemise tingimused:
1. ettevõte/organisatsioon peab osutama kvaliteetset teenust eesti ja inglise keeles ning
olema esindatud visitestonia.com ja puhkaeestis.ee veebikeskkonnas;
2. osalemistasu mänguturunduses on 100 eurot ettevõtte kohta;
3. sooduspakkumine peab olema atraktiivne, soodustades pereturistide ja väikeste
gruppide külastusi ning võimalikult pikaajalist viibimist piirkonnas. Osa toote- või
teenusepakkumisest peab olema kliendile tasuta;
4. täiendav võimalus on osta oma ettevõtet/organisatsiooni tutvustavat reklaami
kupongiraamatus. Reklaami hind: 1 lk –100 eurot, 0,5 lk – 50 eurot.

Pakkumiste saatmine ja lisainfo Piiriveere Liider piirkonnas:
Ülle Pärnoja, tel 512 5075
ylle@setomaa.ee
Kristi Kahu, tel 799 5001
polvamaa@visitestonia.com