Külalised Prantsusmaalt!

Augusti alguses viibisid Piiriveere Liidri piirkonnas külalised Prantsusmaalt.

4. ja 5. augustil tutvustasime külalistele väikest osa meie piirkonnast.

4. augustil külastasime Räpina Koduloo- ja Aiandusmuuseumit, kus muuseumi juhataja Tiiu Marran rääkis muuseumi hoone ajaloost ja sellest milleks erinevaid ruume praegu kasutatakse. Edasi liikusime Piusale, kus nautisime  suvesoojust ja kaunist vaadet maastikule. Kui juba Piusal olla, siis miks mitte teha oma kätega endale üks omanäoline kauss või kruus. Suundusime Piusa savikotta, kus pakutakse võimalust osaleda tunniajasel savi voolimise kursusel.

Piusalt edasi liikusime Värskasse, kus külastasime Värska Talumuuseumit. Värska Talumuuseumis saime ülevaate, kuidas elati muistsel ajal, mismoodi tehti süüa, milliseid riideid kanti ja kuidas oli kodu sisustatud.

Õhtu lõpetuseks valisime päikeseloojangu reisi Lämmijärvel Seto Linega. Sõit Lämmijärvel kestis kaks tundi ja selle aja jooksul oli võimalus arutada projektiplaane edaspidiseks ja jagasime päevamuljeid.

5.augusti varahommikul võtsime suuna Meenikunno rabasse, et vaadata päikesetõusu ja läbida 5,8 km pikkune matkarada. Peale hommikust aktiivset tegutsemist kulus ära väike puhkus ja seejärel oli kavas veebikoosolek Eesti projektiparnteriga. Veebikoosolek sai peetud Piiriveere Liidri büroos ja arutleti, milliseid noortele suunatud projekte võiks tulevikus teha ja kuidas on läinud praeguste projektidega.